Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 48 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» Ви маєте змогу звернутися з електронним зверненням до Межівської селищної ради з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.
Електронне звернення можна надіслати на адресу електронної пошти Межівської селищної ради, визначеної для роботи з електронними зверненнями громадян, а саме:
info@mezhova.otg.dp.gov.ua
Електронне звернення має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян». У зверненні Вам необхідно вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання; зазначити електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку, викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, зазначити дату та електронний підпис, у вигляді вказаними Вами прізвища, ім’я та по батькові у текстовому форматі в кінці електронного звернення (в разі наявності). Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається
Датою подання електронного звернення є дата надходження звернення на визначену електронну адресу. Якщо електронне звернення надійшло на визначену електронну адресу у неробочий день та час, то датою подання електронного звернення вважається наступний після нього робочий день.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» електронні звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівництвом встановлюється необхідний термін для його розгляду. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні не може перевищувати 45 днів.