Відділи виконкому надають послуги
опубліковано 24 квітня 2019 року о 09:29

Шановні жителі громади, 

Надаємо інформацію щодо послуг, які надаються структурними підрозділами виконавчого комітету Межівської селищної ради та даних про діючі соціальні селищні програми: 


1. Загальний відділ виконавчого комітету.

Перелік послуг:

  • видача копій та витягів розпоряджень селищного голови та рішень виконавчого комітету Межівської селищної ради;
  • надання копій та витягів з документів, які зберігаються в архіві установи.

Перелік питань на які можна отримати відповідь у спеціалістів:

  • щодо порядку проведення особистого прийому громадян посадовими особами виконавчого комітету селищної ради, депутатом обласної ради;
  • щодо порядку надання електронного звернення громадян;
  • щодо порядку надання письмового звернення;
  • про прийняті рішення виконавчого комітету;
  • відповіді на запити щодо архівного фонду;
  • про кадровий резерв та наявність вакантних посад та умов проведення конкурсу на заміщення вакантних посад.


2. Юридичний відділ

Основні повноваження юридичного відділу виконавчого комітету Межівської селищної ради:

  • перевіряє  на відповідність законодавству проектів рішень та розпоряджень, що подаються на  розгляд селищної ради,  її виконавчого комітету та селищного голови;
  • вживає заходів щодо перегляду рішень та розпоряджень, прийнятих  селищною радою, її виконавчим комітетом та  селищним головою, з метою приведення їх у відповідність до норм чинного законодавства України;
  • представляє, у встановленому  законодавством порядку, інтереси ради та її виконавчого комітету в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;
  • веде  претензійно-позовну роботу;
  • спільно з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету бере участь в укладенні договорів;
  • аналізує матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів;
  • надає юридичні консультації депутатам селищної ради, постійним комісіям селищної ради щодо здійснення ними своїх повноважень, забезпечує їх необхідними нормативно-правовими актами;
  • бере участь у роботі  постійних комісій селищної ради,  пленарних засіданнях селищної ради, інших  колегіальних органів,  нарадах;
  • спільно з відповідними структурними підрозділами виконавчого комітету сприяє вжиттю заходів за рішеннями, постановами, ухвалами суду, господарського суду, відповідними документами правоохоронних та контролюючих органів;
  • здійснює державну реєстрацію  речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, в тому числі:

1. права власності;

2. речових прав, похідних від права власності:

  • права користування (сервітут);
  • права користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис);
  • права забудови земельної ділянки (суперфіцій);
  • права господарського відання;
  • права оперативного управління;
  • права постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки;
  • права користування (найму, оренди) будівлею або іншою капітальною спорудою (їх окремою частиною), що виникає на підставі договору найму (оренди) будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладеного на строк не менш як три роки;
  • іпотеки;
  • права довірчої власності;
  • інших речових прав відповідно до закону;

3. права власності на об’єкт незавершеного будівництва;

4. заборони відчуження та арешт нерухомого майна, податкової застави, предметом якої є нерухоме майно, та інші обтяження.

 

3. Відділ фінансів та бюджету

Перелік питань:

  • Перелік загальнодержавних та місцевих податків, які надходять до селищного бюджету, хто відноситься до платників податку та терміни перерахування податків до бюджету.
  • Законодавчо встановлені розміри  ставок для  загальнодержавних податків.
  • Розміри  ставок  по місцевих податках,  встановлені рішенням  Межівської селищної ради.
  • Реквізити рахунків селищного бюджету для перерахування податкових платежів.

4. Відділ економіки планування та інвестиційної діяльності 

Перелік питань:

  • Проведення закупівель через електронну систему закупівель Прозоро.
  • Консультації  щодо написання грантових проектів.
  • Консультації по розробці цільових програм.
  • Робота з відкритими даними через портал Е-data.
  • Консультації по розробці регуляторних актів.
  • Консультації по розробці тендерної документації.


5. Відділ житлово-комунального господарства, будівництва і архітектури, благоустрою та комунальної власності

Здійснює підготовку документів, необхідних для подання в ЦНАП для отримання адміністративних послуг.

1 Взяття на квартирний облік
2 Зняття з квартирного обліку
3 Надання довідки про перебування на квартирному обліку при селищній раді за місцем проживання
4 Надання житлових приміщень громадянам, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання при виконавчому комітеті селищної ради
5 Видача ордера на службове жиле приміщення
6 Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об`єкта до експлуатації (по будівельному паспорту)
7 Погодження документації із землеустрою
8 Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки
9 Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про початок виконання будівельних робіт
10 Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки
11 Оформлення/продовження паспорта прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
12 Присвоєння (зміна) адреси об’єктам нерухомого майна
13 Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про початок виконання підготовчих робіт
14 Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об`єкта до експлуатації, збудованого без дозволу на виконання будівельних робіт"
15 Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про початок виконання підготовчих робіт за рішенням суду
16 Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
17 Скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами
18 Надання висновку про наявні обмеження використання земельної ділянки
19 Декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду
20 Надання дозволу на видалення дерев, кущів, чагарників відповідно п.2 Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах
21 Погодження робіт та послуг пов’язаних з благоустроєм селища
22 Надання погодження маршрутів руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів
23 Надання дозволу на рух великогабаритних та великовагових транспортних засобів
24 Погодження проведення ярмарок, салютів та атракціонів
25 Приватизація житлового фонду
26 Видача копії свідоцтва про право власності на приватизоване житло
27 Внесення змін до свідоцтва про право власності на приватизоване житло
28 Видача довідки про участь (неучасть) в приватизації житла (додаткові списки громадян, які мають право на одержання приватизаційних паперів у Межівській селищній раді до 2016 року у відділі відсутні)

Перелік питань:

  • Квартирний облік.
  • Приватизація житла.
  • Будівництво і архітектура.
  • Благоустрій.
  • Комунальна власність (приймання-передача майна, оренда майна, призначення керівників, списання майна).


7.Відділ земельних питань та охорони навколишнього природного середовища

Здійснює підготовку документів, необхідних для подання в ЦНАП для отримання адміністративних послуг. 


Земельні питання (селищна рада)
1. Видача довідки про наявність або відсутність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства
2. Надання дозволу на виготовлення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.
3. Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою  щодо відведення земельної ділянки в постійне користування із земель комунальної власності
4. Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду  із земель комунальної власності, право на яку не підлягає продажу на конкурентних засадах (земельних торгах)
5. Затвердження проекту із  землеустрою  щодо відведення   земельних ділянок у власність
6. Затвердження документації із землеустрою  щодо відведення   земельних ділянок в постійне користування
7. Затвердження проекту із  землеустрою  щодо відведення земельних ділянок в оренду
8. Дострокове розірвання договорів оренди землі
9. Поновлення договорів оренди земельних ділянок
10. Надання згоди розпорядників земельних ділянок комунальної власності на поділ та об’єднання земельних ділянок
11. Внесення змін до договору оренди землі (договору оренди земельної ділянки, договору на право тимчасового користування землею (в тому числі, на умовах оренди)
12. Зміна цільового призначення земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні
13. Встановлення обмеженого платного або безоплатного користування чужою земельною ділянкою (сервітуту)
14. Надання права користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцію)
15. Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою  щодо відведення земельної ділянки для встановлення обмеженого платного або безоплатного користування чужою земельною ділянкою (сервітуту)
16. Затвердження документації із  землеустрою  щодо відведення земельних ділянок для встановлення обмеженого платного або безоплатного користування чужою земельною ділянкою (сервітуту)
17. Поновлення терміну дії рішень про надання земельної ділянки
18. Про вилучення земельних ділянок
19. Про продовження терміну дії договору оренди
20. Надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою, щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
21. Надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду
22. Надання дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо зміни
23. цільового призначення земельних ділянок, що перебувають у власності або користування
24. Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

У спеціалістів відділу можна отримати консультації з земельних питань.


8.Відділ соціального захисту населення

Здійснює підготовку документів, необхідних для подання в ЦНАП для отримання адміністративних послуг:

  • Призначення соціальних допомог:
  • при народженні дитини;
  • фізичній особі, яка надає соціальні послуги.
  • Призначення житлової субсидії.
  • Надання висновку про можливість призначення особи опікуном або піклувальником  повнолітньої недієздатної особи, або особи, цивільна дієздатність якої обмежена;
  • Надання цільової адресної допомоги окремим категоріям населення Межівської ОТГ;
  • Здійснення збору заяв від пільгової категорії населення, які мають право на виплату готівки для придбання твердого палива та скрапленого газу.
  • Формування списків осіб за кожною пільговою категорією населення окремо та подання їх до уповноваженого органу.

Консультації з питань:

  • Отримання матеріальної допомоги, соціальних виплат, пов’язаних з виконанням заходів селищної Програми надання цільової адресної допомоги окремим категоріям населення Межівської селищної територіальної  громади;
  • Оформлення житлової субсидії;
  • Оформлення допомоги при народженні дитини;
  • Оформлення компенсації, як фізичній особі, яка надає соціальні послуги;
  • Щодо права на виплати готівки для придбання твердого палива та скрапленого газу для пільгової категорії населення.

Соціальні програми:

  • Селищна Програма надання цільової адресної допомоги окремим категоріям населення Межівської  селищної ради на  2018 – 2020 роки затверджена рішенням сесії від 19.12.2017 № 123 – 03/VІІ (зі змінами)
  • Селищна Програма оздоровлення та відпочинку дітей Межівської селищної територіальної громади на 2018 – 2020 роки затверджена рішенням сесії від 07.05.2018 № 333 - 07/VІІ (зі змінами)
  • Селищна Програма організації проїзду пільгових категорій громадян автомобільним транспортом в межах Межівської селищної територіальної громади на 2019 рік затверджена рішенням сесії від 12.12.2018 № 682 – 15/VІІ (зі змінами)


9. Служба у справах дітей

Здійснює підготовку документів, необхідних для подання в ЦНАП для отримання адміністративних послуг: 

  • Надання дозволу на дарування майна, право власності (користування) яким має малолітня (неповнолітня) дитина.
  • Надання дозволу на укладання договору застави (іпотеки) майна, право користування яким має малолітня (неповнолітня) дитина.
  • Надання дозволу на купівлю майна на ім'я малолітньої (неповнолітньої) дитини.
  • Встановлення опіки (піклування) над малолітньою (неповнолітньою) дитиною.
  • Надання дозволу на виділення частки майна у спільній, сумісній власності малолітньої (неповнолітньої) дитини.
  • Надання дозволу на прийняття в дар майна на ім'я малолітньої (неповнолітньої) дитини.
  • Надання дозволу на зміну прізвища дитини.
  • Надання дозволу на укладання дозволу міни майна, право власності (користування) яким має малолітня (неповнолітня) дитина.
  • Надання дозволу на відчуження майна, право власності (користування) яким має малолітня (неповнолітня) дитина.
  • Надання дозволу на укладення договору відчуження акцій, власником яких є малолітня (неповнолітня) дитина.
  • Надання дозволу на визначення місця проживання дитини.
  • Надання дозволу на визначення способів участі у вихованні дитини та спілкуванні з нею того з батьків, хто проживає окремо від неї.
  • Надання висновку про доцільність позбавлення батьківських прав особи щодо малолітньої(неповнолітньої) дитини.
  • Надання висновку про невиконання особою батьківських обов'язків щодо малолітньої (неповнолітньої) дитини.
  • Надання висновку про можливість бути усиновлювачем (усиновлювачами) та відповідності інтересам дитини.

Перелік питань, на які можна отримати відповідь у спеціалістів служби у справах дітей виконавчого комітету Межівської селищної ради:

  • Чи може особа з інвалідністю усиновити  дитину?
  • Чому не можна  роз`єднати дітей з однієї родини та всиновити їх поодинці?
  • Усиновлення та вік усиновлювачів.
  • Який перелік документів, які надаються керівником дитячого закладу, де знаходиться дитина, після встановлення контакту з дитиною?
  • Хто ж такі «діти з особливими потребами»? І які саме вони мають особливі потреби?
  • Яку житлову площу повинна мати родина, яка хоче усиновити дитину? І які хвороби чоловіка чи дружини можуть бути протипоказанням до усиновлення?
  • Чим відрізняється усиновлена дитина від прийомної? Чому усиновлення вважається пріоритетним напрямком?
  • На яку державну допомогу можуть розраховувати усиновлювачі?
  • Як вирішуються житлові питання сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, після завершення перебування їх в інтернатних закладах, сім’ях громадян?
  • З якого віку може бути усиновлена дитина? Чи є якась вікова межа для дорослих?
  • Чи може людина, яка не перебуває у шлюбі, уснновити дитину?
  • Хто може стати прийомними батьками? Фінансове і матеріальне забезпечення прийомних сімей.
  • Які служби стежать за перебуванням дитини в сім’ї, її вихованням, розвитком? Як часто це відбувається?
  • Які права та обов'язки мають кандидати на усиновлення? Та інші.

Соціальні програми:

  • Селищна Програма захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання на території Межівської селищної територіальної громади на 2019-2020 роки затверджена рішенням сесії від 12.12.2018 № 683 – 15/VІІ (зі змінами)


10. Відділ реєстрації місця проживання

Перелік послуг:

  • Реєстрація місця проживання
  • Реєстрація місця проживання новонароджених дітей
  • Надання довідок про реєстрацію місця проживання
  • Зняття з реєстрації місця проживання
  • Надання довідок про зняття з реєстрації місця проживання
  • Уточнення та внесення змін адреси зареєстрованого місця проживання до паспорта гр.України, розташованих на території Межівської селищної ОТГ
  • Уточнення та внесення змін перейменування змін вулиць, населених пунктів розташованих на території Межівської селищної ОТГ


11. Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Перелік питань:

1 Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності апарату виконавчого комітету селищної ради та складання звітності
2 Підготовка проектів рішень Межівської селищної ради та виконавчого комітету Межівської селищної ради, розпоряджень селищного голови з питань, що входять до компетенції відділу
3 Здійснює, в межах повноважень договірну роботу щодо договорів, угод, контрактів, стороною яких виступає Межівська селищна рада або її виконавчий комітет
4 Складає штатний розпис і розрахунки до нього в розрізі апарату та виконавчих органів Межівської селищної ради
5 Здійснює своєчасне нарахування та перерахування заробітної плати
6 Своєчасно та в повному обсязі перерахуваня податків і зборів (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів

12. Відділ культури виконавчого комітету Межівської селищної ради

Відділом культури виконавчого комітету Межівської селищної ради здійснюється така робота:

1 Забезпечення реалізації державної політики у сфері культури, охорони і збереження культурної спадщини з урахуванням особливостей соціокультурного середовища Межівської селищної територіальної громади
2 Розгляд в установленому законодавством порядку звернень громадян в межах своєї компетенції, врахування пропозицій, вжиття заходів до усунення недоліків у роботі
3 Організація роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів
4 Захист відповідно до чинного законодавства прав і законних інтересів творчих працівників та підпорядкованих закладів культури
5 Керівництво закладами культури, що належать до комунальної власності Межівської селищної територіальної громади, організація їх фінансового забезпечення та зміцнення їх матеріальної бази, координація діяльності цих закладів культури
6 Створення умов для розвитку усіх видів професійного та аматорського мистецтва, художньої творчості, а також організації культурного дозвілля населення, здобуття спеціальної освіти у сфері культури і мистецтва
7 Сприяння формуванню концертних організацій, мистецьких колективів, комплектуванню та оновленню фондів музею, бібліотек, організації виставок, відродженню та розвитку народних художніх промислів, збереженню культурної спадщини
8 Забезпечення вільного розвитку культурно-мистецьких процесів та сприяння доступності усіх видів культурних послуг і культурної діяльності для кожного громадянина України
9 Сприяння відродженню та розвитку традицій і культури української нації, етнічної, культурної і мовної самобутності національних меншин Межівської селищної територіальної громади та створення відповідних умов для задоволення їхніх культурних потреб
10 Розвиток міжнародного співробітництва
11 Здійснення, в координації з Управлінням культури Дніпропетровської обласної державної адміністрації та іншими відомствами, державного контролю за дотриманням законодавства України з питань культури, мистецтва, мови, бібліотечної справи
12 Розробка та подання на розгляд Межівської селищної ради перспективних проектів щодо розвитку культури, мистецтв, збереження культурної спадщини Межівської селищної територіальної громади
13 Забезпечення реалізації галузевих програм, програм соціально-економічного та культурного розвитку Межівської селищної територіальної громади, в межах компетенції відділу
14 Організація матеріально-технічного та фінансового забезпечення закладів культури, що належать до комунальної власності Межівської селищної територіальної громади
15 Підготовка пропозицій до проектів селищного бюджету у сфері культури та охорони культурної спадщини Межівської селищної територіальної громади
16 Забезпечення належної взаємодії з професійними, художніми, аматорськими колективами, діячами культури, мистецтв, культурними осередками
17 Пошук та вибір обдарованих і талановитих дітей, їх подальшому становленні та розвитку
18 Надання методичної, організаційно-практичної, консультативної допомоги закладам культури, що належать до комунальної власності Межівської селищної територіальної громади
19 Організація роботи щодо підвищення кваліфікації працівників підпорядкованих закладів культури
20 Розробка положень про відзначення працівників культури та представників аматорства згідно з яким веде та організовує роботу
21 Залучення на договірних засадах, підприємств, установ та організацій, що діють на території Межівської селищної територіальної громади для розв’язання проблем розвитку культури та охорони культурної спадщини
22 Підготовка проектів рішень Межівської селищної ради, виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови
23 Подання статистичної звітності про стан і розвиток культури у Межівській селищній територіальній громаді, організація з цією метою збору та опрацювання інформації, формування даних
24 Підготовка відповідей на щотижневі, щомісячні, щоквартальні, щорічні контролі структурним підрозділам виконавчого комітету Межівської селищної ради
25 Висвітлення роботи відділу шляхом розміщення інформації в соціальних мережах та на офіційному веб-сайті Межівської селищної ради
26 Ведення кадрової роботи у відділі
27 Проведення нарад, семінарів та конференцій з працівниками відділу та керівниками закладів культури, що належать до комунальної власності Межівської селищної територіальної громади з питань, що належать до компетенції відділу


Керуючий справами виконавчого комітету                               Л. ВАСИЛЕНКО     

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux