Забезпечення безперебійного та безаварійного розподілу газу своїм клієнтам – пріоритет у роботі Дніпропетровської філії «Газмережі». Особливу увагу фахівці приділяють технічному обслуговуванню внутрішньобудинкових систем газопостачання у багатоквартирних будинках, адже від справного стану цих мереж напряму залежить безпека мешканців та надійність газопостачання в кожну оселю. Під час обстеження газовики виконують: - планове випробування систем на щільність; - перевірку футлярів та технічне обслуговування запірних пристроїв на газопроводах з перевіркою їх працездатності; - усунення витоків газу з повторною перевіркою мереж на герметичність. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж виконується раз на 3 або 5 років залежно від терміну їх експлуатації. Мешканці багатоквартирних будинків, де вже виконали роботи, отримали квитанції для оплати послуги. Сплатити клієнти компанії можуть через: - особистий кабінет «Газмережі»: https://my.grmu.com.ua/ - онлайн-банкінг (Приват24, Ощад та інші); - відділення банків або каси Укрпошти; - сервіси самообслуговування EasyPay; - єдина система комунальних розрахунків «НОВА-КОМ» (лише для мешканців Інгулецького району м. Кривий Ріг). Призначення платежу: технічне обслуговування ВБСГ, особовий рахунок (0320..), адреса (назви міста, вулиці, № будинку, квартири), ПІБ власника газифікованого помешкання. Даний вид робіт стосуються лише багатоквартирних будинків. Власники приватних будинків, як і раніше, можуть укладати договори на техобслуговування внутрішніх газових мереж і приладів самостійно в Центрах обслуговування клієнтів на Дніпропетровщині. Пресцентр Дніпропетровської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» email: press.dnp@grmu.com.ua тел. контакт-центру для споживачів: 066-300-2-888 (Vodafone); 098-300-2-888 (Kyivstar); 093-300-2-888 (Lifecell); 057-708-01-87 (Укртелеком); 056-747-36-35 (Укртелеком).