Нагадуємо, що з червня 2023 року працює автоматизована система «Контакт-центр Межівської селищної територіальної громади» для об’єктивного та своєчасного вирішення звернень мешканців громади.
За І квартал 2024 року до системи надійшло 12 звернень громадян, з них 8 надійшло з чат-боту, 3 за єдиним телефонним номером та одне звернення через портал КЦ. Традиційно основними питаннями за цей період були розчистка доріг від снігу, роботи зовнішнього освітлення та благоустрою.
Основна мета Контакт-центру – забезпечення оперативного реагування органів виконавчої влади на звернення громадян та їх взаємодії у Межівській селищній територіальній громаді. Тож подавайте звернення у зручний для Вас спосіб:
|
за єдиним телефонним номером (05630) 60276 (понеділок-четвер - з 8:00 до 17:00, п’ятниця – з 8:00 до 16:00, обідня перерва – з 12:00 до 13:00) через мережу Інтернет за посиланням https://hotline-mezhova.gov.ua/ за допомогою чат Бот у мобільних додатках: Viber за посилання https://tinyurl.com/mezhovakc Telegram за посиланням https://t.me/mezhova_kc_bot |
До Контакт-центру можна звернутись з питань:
Благоустрій Дороги, дитячі майданчики, парки Зовнішнє освітлення Правопорядок Питання екології Питання підприємницької діяльності |
|
Система «Контакт центр» - застосунок для активних громадян, тих, хто бажає брати участь у розвитку громади та спільному вирішенні найактуальніших проблем повсякденного життя. Дякуємо вам за небайдужість до розвитку нашої громади.