Дніпропетровська філія «Газмережі» рекомендує споживачам блакитного палива регулярно проводити технічне обслуговування внутрішніх газових мереж. Це дозволить бути впевненими у справності та надійності газового устаткування. Відсутність технічного обслуговування газових мереж в оселі — це не лише ризик для життя, а й причина, через яку газопостачання не буде відновлено після витоку або поломки. Це передбачено Правилами технічної експлуатації систем газопостачання. З початку 2025 року майже 4 тисячі споживачів газу області уклали договори з Дніпропетровською філією «Газмережі» на проведення технічного обслуговування (ТО) газового обладнання у своїх оселях. Під час ТО газових мереж та приладів в оселі фахівці Дніпропетровської філії «Газмережі» виконують повний комплекс робіт, зокрема: • перевіряють герметичність системи газопостачання; • оглядають і чистять пальники; • перевіряють автоматику безпеки; • перевіряють систему на можливі витоки газу та усувають їх; • контролюють справність арматури. Працівники газорозподільної компанії Дніпропетровщини мають усі дозвільні документи та сертифіковане обладнання для проведення таких робіт. Замовити послугу можна у відділі технічного обслуговування компанії та у найближчих Центрах обслуговування клієнтів. Адреси можна дізнатися у Фейсбук, написавши у месенджер на сторінку компанії: https://www.facebook.com/dnp.naftogaz. Важливо! Технічне обслуговування внутрішніх газових мереж, тобто тих, які знаходяться у помешканнях споживачів і обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж у багатоквартирних будинках та гуртожитках, які є спільною власністю мешканців, є двома абсолютно різними послугами! Пресцентр Дніпропетровської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» email: press.dnp@grmu.com.ua тел. контакт-центру для споживачів: 066-300-2-888 (Vodafone); 098-300-2-888 (Kyivstar); 093-300-2-888 (Lifecell); 057-708-01-87 (Укртелеком); 056-747-36-35 (Укртелеком).