З червня минулого року почав функціонувати е-сервіс «Контакт центр Межівської селищної територіальної громади», який орієнтований на покращення зворотного зв'язку з мешканцями громади, підвищення ефективності приймання, обробки та виконання заявок громадян. За цей період до Контакт центру надійшло 52 звернення та надано 50 консультацій з питань, які не потребували фіксації в системі.
Вчергове нагадуємо як розмістити звернення в Контакт центрі Межівської селищної територіальної громади:
Зателефонувати за номером «гарячої лінії» (05630)60276. Звернення приймаються у понеділок - четвер з 08:00 до 17.00, п’ятниця з 08.00 до 16.00 (обідня перерва з 12:00 до 13:00) |
Надати необхідні дані для реєстрації звернення оператором (прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання та контактний номер телефону). Чітко і стисло опішить суть проблемного питання |
Запам’ятайте реєстраційний номер свого звернення, щоб в подальшому дізнаватись хід його виконання |
2. Зареєструвати звернення за допомогою офіційного сайту Межівської селищної ради:
через мережу Інтернет за посиланням https://hotline-mezhova.gov.ua/
або за допомогою чат Бот у мобільних додатках:
Viber за посилання https://tinyurl.com/mezhovakc
Telegram за посиланням https://t.me/mezhova_kc_bot1
Для отримання доступу до розширених можливостей сайту, а саме – звернутися з заявою для вирішення проблемного питання, скаргою, пропозицією до виконавчого комітету селищної ради, обслуговуючих підприємств та надавачів послуг або переглянути хід виконання вашого звернення, яке було розміщено через мережу Інтернет – Вам необхідно одноразово пройти процедуру реєстрації |
В розділі «Особистий кабінет» заповнити реєстраційну картку. Інформація про персональні дані заявників, направлених в електронній формі зберігатиметься і оброблятиметься відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» |
Стисло і чітко сформулюйте і опишіть суть проблеми з обов’язковим вказанням адреси, за якою має бути вирішено питання. Надання усієї необхідної інформації дає можливість максимально оперативно і ефективно опрацювати Ваше звернення. В одному зверненні заявник може розмістити тільки одне питання. Пам’ятайте, що звернення не приймаються до розгляду, якщо:
|
До звернення Ви можете додати фото, яке слугуватиме наочним підтвердженням проблеми. Фотографія не є обов’язковим атрибутом звернення, однак, її наявність дозволить максимально оперативно відреагувати на Ваше проблемне питання |
Поточний статус та хід розгляду Вашого звернення Ви можете відстежувати в особистому кабінеті. Крім того, в особистому кабінеті Ви можете бачити, хто виконавець Вашого звернення, термін, за яким очікувати відповідь та безпосередньо саме виконання |
На інтерактивній мапі звернень громадян, ви можете знайти свої звернення, які пройшли реєстрацію в контакт-центрі, та прийняті до виконання |
Після отримання відповіді від контакт центру стосовно виконання Вашого звернення, Ви можете підтвердити або спростувати його виконання шляхом зворотного зв’язку, вказавши причину, з якої Ви вважаєте звернення не виконаним. |
Електронна система звернень «Контакт центр Межівської селищної територіальної громади» створена з метою забезпечення належного реагування на звернення громадян, які надходять за допомогою засобів телефонного зв’язку та з використанням Інтернету.