У ЛИПНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ФІЛІЯ «ГАЗМЕРЕЖІ» НАДАЛА ПОНАД 22 ТИС. КОНСУЛЬТАЦІЙ СПОЖИВАЧАМ ГАЗУ ОБЛАСТІ

На території Дніпропетровщини працюють 24 Центри обслуговування клієнтів газорозподільної компанії області. Щодня менеджери Дніпропетровської філії «Газмережі» консультують споживачів газу регіону по телефону та приймають у Центрах обслуговування клієнтів. Кожен мешканець регіону може звернутися до фахівців, щоб отримати відповідь на своє запитання щодо розподілу блакитного палива.
У липні Дніпропетровська філія «Газмережі» опрацювала 22,1 тис. звернень від споживачів газу області. 
Серед них:
  • 17 тис. — візитів у Центри обслуговування клієнтів у регіоні;
  • 5,1 тис. — онлайн-консультацій через контакт-центр.
Адреси Центрів обслуговування клієнтів можна переглянути на офіційному сайті компанії у розділі "Контакти" – https://dnp.grmu.com.ua/.
Отримати онлайн чи офлайн консультації з питань розподілу газу можна у: 
  • понеділок-четвер: з 8.00 до 17.00;
  • п’ятницю: з 08.00 до 15.45;
  • субота та неділя: неприйомні дні.
Важливо! Під час повітряної тривоги Центри обслуговування клієнтів та контакт-центр не працюють.

Дніпропетровська філія «Газмережі» переконливо просить не наражати себе на небезпеку та прямувати до найближчого укриття.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux