З метою об’єктивного та своєчасного вирішення звернень мешканців громади створена автоматизована система «Контакт-центр Межівської селищної територіальної громади».
З 10 червня 2023 року «Контакт-центр» забезпечує прийняття звернень за єдиним телефонним номером (05630) 60276 (понеділок-четвер - з 8:00 до 17:00, п’ятниця – з 8:00 до 16:00, обідня перерва – з 12:00 до 13:00) та через мережу Інтернет за посиланням https://hotline-mezhova.gov.ua/, їх реєстрацію та попередній розгляд.
З 10 листопада 2023 року є можливість подати звернення за допомогою чат Бот у мобільних додатках Viber за посилання https://tinyurl.com/mezhovakc та Telegram за посиланням https://t.me/mezhova_kc_bot.
Ідентична програма встановлена в усіх виконавчих органах, установах та підприємствах селищної ради. Це дозволяє в режимі реального часу невідкладно передавати скарги та звернення у відповідні структури. Оператор чи заявник лише обирає виконавця робіт чи усунення проблеми. Кожна структура має відповідальну особу, яка стежить за повідомленнями і адресує на конкретних виконавців.
Від початку роботи програми зареєстровано 26 звернень мешканців громади, з них 17 надійшло з особистих кабінетів громадян та 9 записані відповідальною особою.
Ще майже стільки ж дзвінків не потребують фіксації – мешканці телефонують проконсультуватися: дізнатись номери телефону відділів чи комунальних установ, питають, хто може допомогти у вирішенні тих чи інших питань тощо. Переважна більшість консультативних звернень від громадян інших областей України.
Селищним головою здійснюється постійний контроль за своєчасністю виконання звернень та повнотою надання відповідей заявникам.
Запрошуємо мешканців Межівської селищної територіальної громади звертатись до «Контакт центру» у зручний для Вас спосіб – намагатимемося допомогти кожному.