МЕЖІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМЕ СКЛИКАННЯ
ДВАДЦЯТА СЕСІЯ
Про встановлення ставок і пільг із сплати податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки на 2020 рік
Керуючися ст.12 та ст. 266 Податкового кодексу України, п. 24 частини першої ст. 26, статей 59,73 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статтями 12,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постановою КМУ від 24.05.2017 №483 «Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» розглянувши висновки постійної комісії селищної ради з питань фінансів та планування соціально-економічного розвитку, селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Установити на території Межівської селищної територіальної громади:
1) ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, згідно з додатком 1;
2) пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 2.
2. Дане рішення ввести в дію з 01 січня 2020 року.
3. З 01 січня 2020 року визнати таким, що втратив чинність п.1 рішення Межівської селищної ради від 26 червня 2018 року № 379-09/VІІ «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2019 рік»
4. Доручити секретарю ради МАКСІМКІНІЙ Л.В.:
- направити копію даного ріщення до Головного управління державної фіскальної служби в Дніпропетровській області в електронному вигляді в 10-денний строк з дня прийняття , але не пізніше 01 липня 2019 року;
- оприлюднити дане рішення шляхом його розміщення на сторінках районної газети «Межівський меридіан» та на офіційному веб-сайті Межівської селищної ради не пізніше, ніж у 10-денний строк з дня прийняття даного рішення..
5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань фінансів та планування соціально-економічного розвитку.
Селищний голова В.М. ЗРАЖЕВСЬКИЙ
смт. Межова
25 червня 2019 року
№ 1059 - 20/VІІ
Додаток 1
до рішення про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Межівської селищної ради
від 25.06.2019 № 1059 – 20/VII
СТАВКИ
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1
Ставки встановлюються на 2019 рік та вводяться в дію з 01 січня 2019 року.
Код області |
Код району |
Код згідно з КОАТУУ |
Найменування адміністративно-територіальної одиниці або
|
04 21 1222655100 Межівська селищна рада
Класифікація будівель та споруд2 |
Ставки податку3 за 1 кв. метр
|
||||||
код2 |
найменування2 |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
||||
1 зона4 |
2 зона4 |
3 зона4 |
1 зона4 |
2 зона4 |
3 зона4 |
||
11
|
Будівлі житлові |
||||||
111
|
Будинки одноквартирні |
||||||
1110
|
Будинки одноквартирні5 |
||||||
1110.1
|
Будинки одноквартирні масової забудови
|
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
1110.2
|
Котеджі та будинки одноквартирні підвищеної комфортності
|
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
1110.3
|
Будинки садибного типу
|
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
1110.4
|
Будинки дачні та садові
|
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
112
|
Будинки з двома та більше квартирами |
||||||
1121
|
Будинки з двома квартирами5 |
||||||
1121.1
|
Будинки двоквартирні масової забудови
|
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
1121.2
|
Котеджі та будинки двоквартирні підвищеної комфортності
|
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
1122
|
Будинки з трьома та більше квартирами5 |
||||||
1122.1
|
Будинки багатоквартирні масової забудови
|
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
1122.2
|
Будинки багатоквартирні підвищеної комфортності, індивідуальні
|
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
1122.3
|
Будинки житлові готельного типу
|
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
113
|
Гуртожитки5 |
||||||
1130.1
|
Гуртожитки для робітників та службовців
|
- |
|
|
- |
|
|
1130.2
|
Гуртожитки для студентів вищих навчальних закладів5
|
- |
|
|
- |
|
|
1130.3
|
Гуртожитки для учнів навчальних закладів5
|
- |
|
|
- |
|
|
1130.4
|
Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів5
|
- |
|
|
- |
|
|
1130.5
|
Будинки дитини та сирітські будинки5
|
- |
|
|
- |
|
|
1130.6
|
Будинки для біженців, притулки для бездомних5
|
- |
|
|
- |
|
|
1130.9
|
Будинки для колективного проживання інші
|
- |
|
|
- |
|
|
|
|
- |
|
|
- |
|
|
12
|
Будівлі нежитлові |
||||||
121
|
Готелі, ресторани та подібні будівлі |
||||||
1211
|
Будівлі готельні |
||||||
1211.1
|
Готелі
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1211.2
|
Мотелі
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1211.3
|
Кемпінги
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1211.4
|
Пансіонати
|
- |
|
|
- |
|
|
1211.5
|
Ресторани та бари
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1212
|
Інші будівлі для тимчасового проживання |
||||||
1212.1
|
Туристичні бази та гірські притулки
|
- |
|
|
- |
|
|
1212.2
|
Дитячі та сімейні табори відпочинку
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1212.3
|
Центри та будинки відпочинку
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1212.9
|
Інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
122
|
Будівлі офісні |
||||||
1220
|
Будівлі офісні5 |
||||||
1220.1
|
Будівлі органів державного та місцевого управління5
|
- |
|
|
- |
|
|
1220.2
|
Будівлі фінансового обслуговування
|
0,50 |
|
|
0,50 |
|
|
1220.3
|
Будівлі органів правосуддя5
|
- |
|
|
- |
|
|
1220.4
|
Будівлі закордонних представництв5
|
- |
|
|
- |
|
|
1220.5
|
Адміністративно-побутові будівлі промислових підприємств
|
0,50 |
|
|
0,50 |
|
|
1220.9
|
Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші
|
0,50 |
|
|
0,50 |
|
|
123
|
Будівлі торговельні |
||||||
1230
|
Будівлі торговельні |
||||||
1230.1
|
Торгові центри, універмаги, магазини
|
0,125 |
|
|
0,125 |
|
|
1230.2
|
Криті ринки, павільйони та зали для ярмарків5
|
0,125 |
|
|
0,125 |
|
|
1230.3
|
Станції технічного обслуговування автомобілів
|
0,125 |
|
|
0,125 |
|
|
1230.4
|
Їдальні, кафе, закусочні тощо
|
0,125 |
|
|
0,125 |
|
|
1230.5
|
Бази та склади підприємств торгівлі і громадського харчування
|
0,125 |
|
|
0,125 |
|
|
1230.6
|
Будівлі підприємств побутового обслуговування
|
0,125 |
|
|
0,125 |
|
|
1230.9
|
Будівлі торговельні інші
|
0,125 |
|
|
0,125 |
|
|
124
|
Будівлі транспорту та засобів зв’язку |
||||||
1241
|
Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв’язку та пов’язані з ними будівлі |
||||||
1241.1
|
Автовокзали та інші будівлі автомобільного транспорту
|
0,25 |
|
|
- |
|
|
1241.2
|
Вокзали та інші будівлі залізничного транспорту
|
0,25 |
|
|
- |
|
|
1241.3
|
Будівлі міського електротранспорту
|
- |
|
|
- |
|
|
1241.4
|
Аеровокзали та інші будівлі повітряного транспорту
|
- |
|
|
- |
|
|
1241.5
|
Морські та річкові вокзали, маяки та пов’язані з ними будівлі
|
- |
|
|
- |
|
|
1241.6
|
Будівлі станцій підвісних та канатних доріг
|
- |
|
|
- |
|
|
1241.7
|
Будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів тощо
|
0,25 |
|
|
- |
|
|
1241.8
|
Ангари для літаків, локомотивні, вагонні, трамвайні та тролейбусні депо
|
- |
|
|
- |
|
|
1241.9
|
Будівлі транспорту та засобів зв’язку інші
|
0,25 |
|
|
- |
|
|
1242
|
Гаражі |
||||||
1242.1
|
Гаражі наземні
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1242.2
|
Гаражі підземні
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1242.3
|
Стоянки автомобільні криті
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1242.4
|
Навіси для велосипедів
|
- |
|
|
- |
|
|
125
|
Будівлі промислові та склади |
||||||
1251
|
Будівлі промислові5 |
||||||
1251.1
|
Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості5
|
- |
|
|
- |
|
|
1251.2
|
Будівлі підприємств чорної металургії5
|
- |
|
|
- |
|
|
1251.3
|
Будівлі підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості5
|
- |
|
|
- |
|
|
1251.4
|
Будівлі підприємств легкої промисловості5
|
- |
|
|
- |
|
|
1251.5
|
Будівлі підприємств харчової промисловості5
|
- |
|
|
- |
|
|
1251.6
|
Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості5
|
- |
|
|
- |
|
|
1251.7
|
Будівлі підприємств лісової, деревообробної та целюлозно-паперової промисловості5
|
- |
|
|
- |
|
|
1251.8
|
Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості5
|
- |
|
|
- |
|
|
1251.9
|
Будівлі інших промислових виробництв, включаючи поліграфічне5
|
0,25 |
|
|
0,125 |
|
|
1252
|
Резервуари, силоси та склади |
||||||
1252.1
|
Резервуари для нафти, нафтопродуктів та газу
|
0,25 |
|
|
0,125 |
|
|
1252.2
|
Резервуари та ємності інші
|
|
|
|
|
|
|
1252.3
|
Силоси для зерна
|
0,25 |
|
|
0,125 |
|
|
1252.4
|
Силоси для цементу та інших сипучих матеріалів
|
0,25 |
|
|
0,125 |
|
|
1252.5
|
Склади спеціальні товарні
|
0,25 |
|
|
0,125 |
|
|
1252.6
|
Холодильники
|
0,25 |
|
|
0,125 |
|
|
1252.7
|
Складські майданчики
|
0,25 |
|
|
0,125 |
|
|
1252.8
|
Склади універсальні
|
0,25 |
|
|
0,125 |
|
|
1252.9
|
Склади та сховища інші5
|
0,25 |
|
|
0,125 |
|
|
126
|
Будівлі для публічних виступів, закладів освітнього, медичного та оздоровчого призначення |
||||||
1261
|
Будівлі для публічних виступів |
||||||
1261.1
|
Театри, кінотеатри та концертні зали
|
1,00 |
|
|
1,00 |
|
|
1261.2
|
Зали засідань та багатоцільові зали для публічних виступів
|
1,00 |
|
|
1,00 |
|
|
1261.3
|
Цирки
|
1,00 |
|
|
1,00 |
|
|
1261.4
|
Казино, ігорні будинки
|
1,00 |
|
|
1,00 |
|
|
1261.5
|
Музичні та танцювальні зали, дискотеки
|
1,00 |
|
|
1,00 |
|
|
1261.9
|
Будівлі для публічних виступів інші
|
1,00 |
|
|
1,00 |
|
|
1262
|
Музеї та бібліотеки |
||||||
1262.1
|
Музеї та художні галереї5
|
0,05 |
|
|
- |
|
|
1262.2
|
Бібліотеки, книгосховища5
|
0,05 |
|
|
- |
|
|
1262.3
|
Технічні центри
|
- |
|
|
- |
|
|
1262.4
|
Планетарії5
|
- |
|
|
- |
|
|
1262.5
|
Будівлі архівів5
|
- |
|
|
- |
|
|
1262.6
|
Будівлі зоологічних та ботанічних садів5
|
- |
|
|
- |
|
|
1263
|
Будівлі навчальних та дослідних закладів |
||||||
1263.1
|
Будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ
|
- |
|
|
- |
|
|
1263.2
|
Будівлі вищих навчальних закладів
|
- |
|
|
- |
|
|
1263.3
|
Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів5
|
0,05 |
|
|
- |
|
|
1263.4
|
Будівлі професійно-технічних навчальних закладів5
|
0,05 |
|
|
- |
|
|
1263.5
|
Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів5
|
0,05 |
|
|
- |
|
|
1263.6
|
Будівлі спеціальних навчальних закладів для дітей з особливими потребами5
|
- |
|
|
- |
|
|
1263.7
|
Будівлі закладів з фахової перепідготовки
|
- |
|
|
- |
|
|
1263.8
|
Будівлі метеорологічних станцій, обсерваторій5
|
- |
|
|
- |
|
|
1263.9
|
Будівлі освітніх та науково-дослідних закладів інші5
|
0,05 |
|
|
- |
|
|
1264
|
Будівлі лікарень та оздоровчих закладів |
||||||
1264.1
|
Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів5
|
0,05 |
|
|
- |
|
|
1264.2
|
Лікарні профільні, диспансери5
|
- |
|
|
- |
|
|
1264.3
|
Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки5
|
- |
|
|
- |
|
|
1264.4
|
Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації5
|
- |
|
|
- |
|
|
1264.5
|
Шпиталі виправних закладів, в’язниць та Збройних Сил5
|
- |
|
|
- |
|
|
1264.6
|
Санаторії, профілакторії та центри функціональної реабілітації5
|
- |
|
|
- |
|
|
1264.9
|
Заклади лікувально-профілактичні та оздоровчі інші5
|
0,05 |
|
|
- |
|
|
1265
|
Зали спортивні5 |
||||||
1265.1
|
Зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні тощо
|
- |
|
|
- |
|
|
1265.2
|
Басейни криті для плавання
|
- |
|
|
- |
|
|
1265.3
|
Хокейні та льодові стадіони криті
|
- |
|
|
- |
|
|
1265.4
|
Манежі легкоатлетичні
|
- |
|
|
- |
|
|
1265.5
|
Тири
|
- |
|
|
- |
|
|
1265.9
|
Зали спортивні інші
|
- |
|
|
- |
|
|
127
|
Будівлі нежитлові інші |
||||||
1271
|
Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства5 |
||||||
1271.1
|
Будівлі для тваринництва5
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1271.2
|
Будівлі для птахівництва5
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1271.3
|
Будівлі для зберігання зерна5
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1271.4
|
Будівлі силосні та сінажні5
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1271.5
|
Будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства5
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1271.6
|
Будівлі тепличного господарства5
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1271.7
|
Будівлі рибного господарства5
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1271.8
|
Будівлі підприємств лісівництва та звірівництва5
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1271.9
|
Будівлі сільськогосподарського призначення інші5
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1272
|
Будівлі для культової та релігійної діяльності5 |
||||||
1272.1
|
Церкви, собори, костьоли, мечеті, синагоги тощо5
|
- |
|
|
- |
|
|
1272.2
|
Похоронні бюро та ритуальні зали
|
- |
|
|
- |
|
|
1272.3
|
Цвинтарі та крематорії5
|
- |
|
|
- |
|
|
1273
|
Пам’ятки історичні та такі, що охороняються державою5 |
||||||
1273.1
|
Пам’ятки історії та архітектури5
|
- |
|
|
- |
|
|
1273.2
|
Археологічні розкопки, руїни та історичні місця, що охороняються державою5
|
- |
|
|
- |
|
|
1273.3
|
Меморіали, художньо-декоративні будівлі, статуї5
|
- |
|
|
- |
|
|
1274
|
Будівлі інші, не класифіковані раніше5 |
||||||
1274.1
|
Казарми Збройних Сил5
|
- |
|
|
- |
|
|
1274.2
|
Будівлі поліцейських та пожежних служб5
|
- |
|
|
- |
|
|
1274.3
|
Будівлі виправних закладів, в’язниць та слідчих ізоляторів5
|
- |
|
|
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1274.4
|
Будівлі лазень та пралень
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
1274.5
|
Будівлі з облаштування населених пунктів
|
0,25 |
|
|
0,25 |
|
|
Секретар ради Л.В. МАКСІМКІНА
_____________________________
1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.
2 Класифікація будівель та споруд, код та найменування зазначаються відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держстандарту від 17 серпня 2000 р. № 507.
3 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.
4 У разі визначення у рішенні про оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зон адміністративно-територіальної одиниці, щодо якої приймається рішення, ставки встановлюються залежно від зони. Без урахування зони ставки зазначаються у графі “1 зона”.
5 Об’єкти нерухомості, що класифікуються за цим підкласом, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до норм підпункту 266.2.2 пункту 266.2 та пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України.
Додаток 2
про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Межівської селищної ради
від 25.06.2019 № 1059 – 20/VII
ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1
Пільги встановлюються на 2019 рік та вводяться в дію з 01 січня 2019 року.
Код області |
Код району |
Код згідно з КОАТУУ |
Найменування адміністративно-територіальної одиниці
|
04 21 1222655100 Межівська селищна рада
Група платників, категорія/класифікація
|
Розмір пільги
|
База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:
- для квартири/квартир незалежно від їх кількості |
на 60 кв. метрів |
База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:
- для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості |
на 120 кв. метрів |
База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:
- для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток) |
на 180 кв. метрів |
Об'єкти житлової нерухомості, які перебувають у власності держави або територіальних громад (їх спільній власності)
|
100 |
Об'єкти житлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки
|
100 |
Будівлі дитячих будинків сімейного типу
|
100 |
Садовий або дачний будинок, але не більше одного такого об'єкта на одного платника податку
|
100 |
Об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать фізичним особам, які відповідно до закону мають статус багатодітних або прийомних, або малозабезпечених сімей, опікунів, піклувальників дітей, але не більше одного такого об’єкта на сім’ю, опікуна, піклувальника
|
100 |
Гуртожитки
|
100 |
Об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину
|
100 |
Об’єкти житлової та /або нежитлової нерухомості , що перебувають у власності громадських об’єднань, благодійних організацій, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями)
|
100 |
Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів нежитлової нерухомості, встановлюються в залежності від майна, яке є об’єктом оподаткування.
Секретар ради Л.В. МАКСІМКІНА
__________
1 Пільги визначаються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України. У разі встановлення пільг, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом пільги затверджуються окремо.
АНАЛІЗ регуляторного впливу
проекту рішення Межівської селищної ради
«Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
на території Межівської селищної ради»
Аналіз впливу регуляторного акту проекту рішення «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Межівської селищної ради» підготовлено відповідно до вимог Закону України від 11.09.2003 №1160-ІV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308.
Визначення і аналіз проблеми, яку передбачено розв’язати шляхом
державного регулювання.
Проблема, яку передбачається розв'язати з прийняттям цього рішення, полягає у проведенні заходів по затвердженню ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Положення про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки передбачає визначення об’єкту і бази оподаткування, затвердження ставок податку, порядок обчислення та строки сплати податку.
Визначення цілей державного регулювання.
Проект регуляторного акту спрямований на виконання норм ст.10, 12 та 265 Податкового кодексу України в частині встановлення місцевих податків та зборів.
Основними цілями прийняття регуляторного акту є:
впорядкування сплати місцевих податків та зборів;
поповнення дохідної частини селищного бюджету за рахунок надходжень від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних зі справлянням податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки
Основною метою розробки нормативно – правового акту є виконання вимог Податкового кодексу України для забезпечення відповідних надходжень до селищного бюджету.
3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей, наведення аргументів щодо переваги обраного способу.
Можливі такі альтернативні варіанти:
- відхилення рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. У цьому випадку, відповідно до статті 12 Податкового кодексу України, податок справлятиметься із застосуванням мінімальної ставки податку, що призведе до втрат доходів бюджету Межівської селищної ради та не врегулювання питань нарахування та сплати податку на її території;
- встановлення податку забезпечить виконання вимог Податкового кодексу України та збільшення надходжень до селищного бюджету.
Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми.
Основним механізмом вирішення цілей пропонується внести на розгляд Межівської селищної ради проект рішення «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Межівської селищної ради»
5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей.
Прийняття зазначеного регуляторного акту повністю забезпечує досягнення цілей, передбачених пунктом 2 цього Аналізу, сприятиме уникненню колізій в законодавстві та попередженню виникнення конфліктних ситуацій між органами державної фіскальної служби та платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Очікувані результати прийняття акта.
Внесення пропозицій до проекту рішення Межівської селищної ради «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Межівської селищної ради» дозволить виконати норми Податкового кодексу України та забезпечити надходження до селищного бюджету даного податку .
Прийняття рішення дозволить досягти встановлених цілей з найменшими витратами для суб'єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування.
Сфера впливу регуляторного акта
|
Вигоди
|
Витрати
|
Інтереси органів місцевого самоврядування
|
Збільшення надходжень до селищного бюджету і можливість збільшення витрат на фінансування покладених на органи місцевого самоврядування повноважень.
|
Процедура розробки проекту нового регуляторного акту.
|
Приведення місцевої нормативно-правової бази у відповідність до вимог чинного законодавства України.
|
||
Інтереси суб’єктів господарювання
|
Прозорий механізм справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
|
Обов'язки щодо справляння податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки та його сплата до селищного бюджету
|
Інтереси територіальної громади села
|
Для фізичних осіб – платників податку встановлено пільги у вигляді зменшення бази оподаткування по кожному з видів будівель в розмірах передбачених відповідними нормами Податкового кодексу України.
Надходження коштів від осіб, які є платниками податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки будуть спрямовані на вирішення соціальних проблем населення селищної ради |
Збільшення витрат власників котеджів та тих громадян, які мають у власності декілька помешкань.
|
Строк дії акта.
Строк дії запропонованого регуляторного акту — необмежений, що співвідноситься з цілями його прийняття та необхідністю постійного нагляду при здійсненні контролю за дотриманням умов рішення «Про встановлення податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки та затвердження положення».
Визначення показників результативності акта.
Показники результативності даного проекту рішення передбачається визначати за наступними критеріями:
кількість платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
- суми надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
9. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності акту:
Основним заходом, за допомогою якого буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту, буде аналіз фактичних надходжень по сплаті податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Повторне відстеження проводитиметься упродовж двох років з дня набрання чинності цього регуляторного акта.
Упродовж кожних трьох років, з моменту виконання заходів по проведенню повторного відстеження результативності цього регуляторного акту, за умови його чинності, проводитиметься періодичне відстеження його результативності.
Відстеження результативності здійснюватимуться на основі офіційних даних органів фіскальної служби та бухгалтерської і фінансової звітності щодо надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.