ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
МЕЖІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ
30 жовтня 2023 року смт Межова № 172/Р
Про створення постійно діючої інвентаризаційної комісії та проведення щорічної інвентаризації основних засобів, необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей та грошових документів виконавчого комітету
Межівської селищної ради
Керуючись пунктом 20 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 вересня 2014 року № 879, Порядку списання об’єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2007 року № 1314 (із змінами), Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року № 419, з метою забезпечення збереження матеріальних цінностей в установі, забезпечення повноти і достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності:
1.Утворити постійно діючу інвентаризаційну комісію для проведення щорічної інвентаризації основних засобів, необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей та грошових документів, затвердивши її склад згідно з додатком.
2. Для проведення інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що знаходиться на балансі виконавчого комітету Межівської селищної ради, включити до інвентаризаційної комісії ДУБИНУ Наталію, заступника начальника відділу будівництва, архітектури, благоустрою та житлово-комунального господарства Межівської селищної ради (за згодою).
3. Надати комісії повноваження та покласти на комісію обов’язки відповідно до Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 року № 879 (зі змінами).
4. Провести інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, дебіторської та кредиторської заборгованості, грошових коштів та товарно-матеріальних цінностей виконавчого комітету Межівської селищної ради станом на 01 листопада 2023 року.
5. Відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Межівської селищної ради (ТЕЛІЖЕНКО) до початку річної інвентаризації (до 31 жовтня 2023року) завершити обробку документів з надходження та видачі матеріальних цінностей, здійснити відповідні записи в регістрах бухгалтерського обліку та визначити залишки матеріальних цінностей на день інвентаризації.
6. Інвентаризацію провести в присутності матеріально-відповідальних осіб виконавчого комітету Межівської селищної ради.
7. Постійно діючій інвентаризаційній комісії після завершення інвентаризації направити матеріали для розгляду та затвердження селищному голові в термін до 15 грудня.2023 року.
8. Встановити, що в разі звільнення чи тимчасової неможливості виконання своїх обов’язків будь-яким із членів комісії в період проведення інвентаризації, її склад підлягає поновленню шляхом прийняття нового розпорядження селищного голови.
9. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження селищного голови від 31 жовтня 2022 року № 200/Р «Про створення інвентаризаційної комісії виконавчого комітету Межівської селищної ради».
10. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Виконувач обов'язків селищного голови Любов МАКСІМКІНА