Україна
місцеве самоврядування
Межівська селищна рада
Синельниківський район Дніпропетровська область
Рішення виконкому
від 11 квітня 2018р. № 74
ВИКОНКОМ 11.04.2018 Про спеціалізовані служби цивільного захисту ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру
Опубліковано 11 квітня 2018

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

МЕЖІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

Про спеціалізовані служби цивільного захисту ланки Межівської селищної територіальної 

громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного 

захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного

та природного характеру

Відповідно пп. 1, 5 ст. 25 Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 08 липня 2015 року № 469 «Про затвердження Положення про спеціалізовані служби цивільного захисту», з метою організації належного забезпечення заходів захисту населення і територій Межівської селищної територіальної громади від наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, проведення спеціальних робіт за функціональною спрямованістю, виконавчий комітет Межівської селищної ради

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити перелік спеціалізованих служб цивільного захисту ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру (додаток 1).

2. Затвердити персональний склад керівників спеціалізованих служб цивільного захисту ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру (додаток 2).

3. Затвердити Положення про спеціалізовані служби цивільного захисту ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру (додаток 3).

4. Рекомендувати керівникам спеціалізованих служб цивільного захисту ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру у місячний термін привести Положення підпорядкованих спеціалізованих служб у відповідність до вимог чинного законодавства та погодити його з сектором з питань цивільного захисту та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Межівської селищної ради (РОМАНІЙ).

5. Координацію дій і контроль за виконанням вимог чинного законодавства з питань попередження надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків спеціалізованими службами цивільного захисту покласти на спеціаліста І категорії сектору з питань цивільного захисту і надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Межівської селищної ради РОМАНІЯ В.Г, контроль – залишаю за собою.

 

Т.в.о. селищного голови                                                      О.П. УГНІВЕНКО

 

смт. Межова

11 квітня 2018 року

№ 74


Додаток 1

до рішення виконавчого

комітету Межівської

селищної ради

від 11 квітня 2018 року

№ 74

  

ПЕРЕЛІК

спеціалізованих служб цивільного захисту ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та

природного характеру

 

№ з/п

Служба

Орган управління,

на базі якого

створюється служба

Підприємства,

установи та організації,

що входять до складу служби

1

2

3

4

1.
Оповіщення і зв’язку
 
Станція лінійної дільниці № 3 смт. Межова КЦ телекомунікацій № 524
 м. Павлоград
Станція лінійної дільниці № 3 смт. Межова КЦ телекомунікацій № 524 м. Павлоград
2.
Охорони громадського порядку
 
Межівський ВП Синельниківського ВП ГУНП вДніпропетровській області
Межівський ВП Синельниківського ВП ГУНП в Дніпропетровській області
3.
Протипожежна
59  Державна пожежно-рятувальна частин а ГУ ДСНС у Дніпропетровській області
59  Державно пожежно-рятувальначастина ГУ ДСНС у Дніпропетровській області
 
4.
Медична
 
КЗ «Межівська ЦРЛ» ДОР»
СКЗОЗ «Межівський центр первинної медико-санітарної допомоги»
КЗ «Обласний Центр Екстренної Медичної Допомоги та Медицини Катастроф» ДОР відокремлений підрозділ Павлоградська СЕМД Межівська підстанція
Медичні заклади Межівської селищної ради за підпорядкованістю
5.
Енергетики
Межівський РЕМ ПАТ ДТЕК «ДНІПРООБЛЕНЕРОГО»
Межівський РЕМ ПАТ ДТЕК «ДНІПРООБЛЕНЕРОГО»
6.
Захисту сільськогосподарських тварин і рослин
 
Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
Суб’єкти господарювання всіх форм власності агропромислового комплексу Межівської селищної територіальної громади
Межівське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області
7.
Транспортного забезпечення
Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Межівської селищної ради»
 Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Межівської селищної ради»
 
 
8.
Торгівлі та харчування
 
Відділ фінансів та бюджету виконавчого комітету Межівської селищної ради
Відділ фінансів та бюджету виконавчого комітету Межівської селищної ради
9.
Комунально-технічна
 
Комунальне підприємство Межівської селищної ради «Комфорт»
 
Філія «Межівський райавтодор» ДП «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ ДАК Автомобільні дороги України»,
Комунальне підприємство Межівської селищної ради «Комфорт»
Комунальне підприємство «Комунсервіс» Межівської селищної ради

 

 

 

Т.в.о. селищного голови                                                     О.П. УГНІВЕНКО

 

 

Додаток 2

до рішення виконавчого

комітету Межівської

селищної ради

від 11 квітня 2018 року

№ 74

 

ПЕРСОНАЛЬНИЙ СКЛАД

керівників спеціалізованих служб цивільного захисту ланки Межівської селищної

територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру

 

№ з/п

Спеціалізована служба

П.І.Б

 
Посада керівника спеціалізованої служби

1

 

Оповіщення і зв’язку
 
КЛИМЕНКО В.А
 
Начальник станції лінійної дільниці № 3 смт. Межова КЦТ № 524 м. Павлоград

2

 

Охорони громадського порядку
 
ЖУРБА А.В
 
 
Начальник Межівського ВП Синельниківського ВП ГУНП в Дніпропетровській області

3

Протипожежна
 
ЛИСЕНКО С.В.
 
Начальник 59 ДПРЧ ГУ ДСНС України в Дніпропетровській області

4

Медична
 
ПЕДЧЕНКО Н.Й.
 
Головний лікар КЗ «Межівська ЦРЛ»ДОР

5

Енергетики
НЕНАШКО С.А.
Начальник Межівського РЕМ ПАТ ДТЕК «ДНІПРООБЛЕНЕРГО»

6

Захисту сільськогосподарських тварин
і рослин
 
СКЛЯРЕНКО П.В.
 
 
Начальник управління агропромислового розвитку
Межівської райдержадміністрації

7

Транспортного забезпечення
ІВАНИСЕНКО Л.І.
Директор комунальної установи «Центр з обслуговування закладів освіти» Межівської селищної ради»

8

Торгівлі та харчування
 
РЕДЬКА Л.І.
 
Начальник відділу фінансів та бюджету виконавчого комітету Межівської селищної ради

9

Комунально-технічна
 
СМЕТАНА О.І.
 
Начальник комунального підприємства Межівської селищної ради «Комфорт»
 

 

 

Т.в.о. селищного голови                                                О.П. УГНІВЕНКО

                                                                                                        

 

Додаток 3

до рішення виконавчого

комітету Межівської

селищної ради

від 11 квітня 2018 року

№ 74

 

ПОЛОЖЕННЯ

про спеціалізовані служби цивільного захисту

ланки Межівської селищної територіальної громади територіальної підсистеми

Єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні

ситуації техногенного та природного характеру

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Положення про спеціалізовані служби цивільного захисту ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру визначає порядок утворення і  призначеннязавдання і функції, права і обов’язки, організацію і діяльність  спеціалізованих служб цивільного захисту,  погоджується з керівниками органів управління, на базі яких вони створюються, головою Межівської комісії з питань ТЕБ та НС при виконавчому комітеті Межівської селищної ради та затверджується селищним головою.

2. Спеціалізовані служби цивільного захисту  ланки Межівської територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру (далі - служби) - це сукупність організаційно об'єднаних, відповідно до спеціалізації, державних органів управління, сил і засобів незалежно від форм власності та підпорядкування.

3. Служби призначені для виконання заходів із забезпечення населення та сил під час виконання заходів захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій  техногенного та природного характеру (далі – надзвичайні ситуації), проведення рятувальних, аварійно – відновлювальних і спеціальних робіт з попередження та ліквідації негативних наслідків надзвичайних ситуацій; 

4. Служби утворені відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України.

5. Служби у своїй діяльності керуються Конституцією України, Кодексом цивільного захисту України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, центрального органу виконавчої влади, уповноваженого у справах цивільного захисту, селищного голови, цим Положенням і тимчасовими положеннями про служби; 

6. Служби входять до складу  ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру.

7. Служби виконують свої завдання у взаємодії зі структурними підрозділами органів виконавчої влади, органами управління і силами інших служб. Безпосередньо  підпорядковані селищному голові, визначеному уповноваженому керівнику з ліквідації надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру.

8. Розпорядження, накази та вказівки з питань, що належать до компетенції служб, обов’язкові до виконання відповідними районними і об’єктовими службами.

9. Служби не є юридичними особами. Листування зі службових питань здійснюється через органи управління, на які покладено утворення служб.

10. Служби відповідають за виконання, відповідно до спеціалізації, заходів із забезпечення населення та сил під час виконання заходів захисту населення і територій, проведення рятувальних, невідкладних аварійно-відновлювальних і спеціальних робіт із попередження надзвичайних ситуацій та ліквідації їх негативних наслідків. 

11. Відповідальність за підготовку сил і засобів, які включені до складу служб, несуть начальники служб, а також керівники підприємств, організацій та установ, на базі яких утворені ці сили.

12. Виконавчий комітет Межівської селищної ради утворює служби цивільного захисту:

оповіщення та зв’язку;

охорони громадського порядку;

протипожежна;

медичну;

енергетики;

захисту сільськогосподарських тварин і рослин;

транспортного забезпечення;

торгівлі та харчування;

комунально-технічна.

 

2. ЗАВДАННЯ СЛУЖБ

1. Загальними завданнями служб є: 

- забезпечення реалізації державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;

- організація планування та забезпечення виконання заходів  захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;

- створення органів управління, сил і формувань, призначених для ліквідації негативних наслідків надзвичайних ситуацій, забезпечення їх підготовки та готовності до дій за призначенням;

- організація та стійке управління підпорядкованими силами та засобами; 

- організація взаємодії зі структурними підрозділами органів виконавчої влади, органами управління та силами ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характерутеру;

- створення та поповнення матеріальних резервів, призначених для попередження та ліквідації негативних наслідків надзвичайних ситуацій;

- організація та проведення навчань з командно-начальницьким складом служб та особовим складом сил і формувань з метою їх підготовки до дій за призначенням;

- знання техногенно-екологічної обстановки на території Межівської селищної територіальної громади, постійний моніторинг і врахування її стану у заходах щодо підвищення стійкості функціонування об’єктів служб;               

-  підготовка пропозицій селищному голові – керівнику ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру;

- надання допомоги службам нижчого рівня щодо забезпечення їх необхідними матеріально-технічними засобами, технікою та оснащенням;

- забезпечення проведення евакуації населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

- планування та виконання заходів переведення служб до функціонування в умовах особливого періоду.

Призначення та спеціальні завдання служб відповідно до спеціалізації:

Служба оповіщення та зв'язку:

організовує взаємодію з центрами управління операторів телекомунікацій;

- організовує та здійснює заходи щодо забезпечення стійкого функціонування технічних засобів автоматизованих систем централізованого оповіщення відповідного рівня;

- здійснює оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій органів виконавчої влади,  суб’єктів господарювання, що розташовані в прогнозованій зоні ураження або братимуть участь у ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, а також населення, яке проживає в прогнозованій зоні ураження, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі;

- забезпечує функціонування у населених пунктах і місцях масового перебування людей сигнально-гучномовних пристроїв та електронних інформаційних табло для висвітлення інформації з питань цивільного захисту;

- визначає шкоду, заподіяну технічним засобам оповіщення внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, потребу в матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення пошкоджених технічних засобів оповіщення;

- організовує і проводить аварійно-відновлювальні роботи на пошкоджених технічних засобах оповіщення;

- забезпечує зв’язком сили цивільного захисту під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

- забезпечує надійним зв’язком органи виконавчої влади,  органи управління і сили цивільного захисту в умовах надзвичайних ситуацій.

Служба охорони громадського порядку:

- бере участь відповідно до компетенції у забезпеченні громадського порядку, безпеки дорожнього руху в зонах виникнення надзвичайних ситуацій та охороні майна, що залишилося без нагляду в таких зонах;

- повідомляє відповідним державним органам і громадським об’єднанням про небезпечні події та надзвичайні ситуації;

- надає допомогу органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування у відселенні людей з місць, небезпечних для проживання, проведенні евакуації населення;

- бере участь у здійсненні карантинних заходів під час епідемій та епізоотій;

- визначає потребу в матеріальних ресурсах, необхідних для здійснення заходів з охорони громадського порядку.

 Протипожежна  служба:

- проводить спеціальну розвідку в місцях виникнення (загрози виникнення) надзвичайних ситуацій, шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

- проводить першочергові (невідкладні) роботи в осередках пожеж, їх гасіння, а також під час виникнення аварій, катастроф, стихійного лиха;

- забезпечує органи управління і сили протипожежної служби необхідними матеріально-технічними засобами для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків у разі виникнення таких ситуацій;

- визначає потребу в матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

- координує дії з планування та здійснення організаційних та інженерно-технічних заходів щодо підвищення рівня протипожежного захисту об’єктів і територій;

Медична служба:

- організовує медичне забезпечення, надає медичну допомогу постраждалим у разі виникнення надзвичайних ситуацій та особовому складу підрозділів цивільного захисту;

- організовує взаємодію сил і засобів відомчих медичних служб, які залучені для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- надає екстрену медичну допомогу пораненим та постраждалим у разі виникнення надзвичайних ситуацій, здійснює медичне сортування поранених;

- організовує евакуацію постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій до закладів охорони здоров’я з урахуванням медичних показань;

- організовує роботу закладів охорони здоров’я під час прийому великої кількості поранених та постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

- здійснює забезпечення сил та підрозділів медичної служби лікарськими засобами, виробами медичного призначення, профілактичними засобами, препаратами крові тощо;

- ізолює інфекційних хворих і контамінованих осіб, проводять їх санітарну обробку і деконтамінацію та надають екстрену медичну допомогу;

- організовує та здійснює державний санітарно-епідеміологічний нагляд та контроль і протиепідемічні заходи під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- організовує та здійснює медичні профілактичні заходи серед населення та особового складу підрозділів цивільного захисту;

- створює резерв лікарських засобів та виробів медичного призначення для забезпечення заходів під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- збирає та аналізує статистичні дані щодо заходів з медичного забезпечення під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- проводе постійну роботу з підвищення кваліфікації медичного персоналу системи екстреної медичної допомоги, організовує навчання та тренування підрозділів системи екстреної медичної допомоги та медицини катастроф;

- навчає немедичних працівників методам та навичкам надання домедичної допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

- збирає, аналізує, узагальнює дані про медичну і санітарно-епідемічну обстановку, прогнозує її розвиток у районах виникнення надзвичайних ситуацій, осередках ураження (захворювання) та на прилеглих територіях, а також у місцях тимчасового розміщення евакуйованого населення.

Служба енергетики:

- організовує і проводить аварійно-відновлювальні роботи на пошкоджених об’єктах мережі електропостачання;

- забезпечує енергопостачання сил цивільного захисту під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, у тому числі з використанням автономних джерел енергопостачання (у разі їх наявності);

- забезпечує енергопостачання суб’єктів господарювання, що забезпечують життєдіяльність населення;

- визначає шкоду, заподіяну суб’єктам господарювання паливно-енергетичного комплексу внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, потребу в матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення їх функціонування;

- координує заходи, які здійснюються суб’єктами господарювання незалежно від форми власності, щодо дотримання встановленого режиму світломаскування в особливий період.

Служба транспортного забезпечення:

- забезпечує здійснення заходів у разі загрози виникнення і виникнення надзвичайних ситуацій на транспорті;

- веде облік техніки і майна, що може залучатися для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт за напрямами діяльності служби, та подають відповідні відомості керівництву галузевої спеціалізованої служби;

- здійснює перевезення небезпечних вантажів автомобільним, залізничним у зонах (із зон) виникнення надзвичайних ситуацій;

- забезпечує перевезення згідно з планами реагування на надзвичайні ситуації та планами цивільного захисту на особливий період, перевезення під час проведення заходів з евакуації населення, підвезення (вивезення) робочих змін, вивезення матеріальних цінностей відповідно до рішень штабу з ліквідації надзвичайної ситуації;

- бере участь у визначенні шкоди, заподіяної здоров’ю людей та національній економіці у разі виникнення надзвичайних ситуацій, потреби у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення функціонування транспортних засобів і комунікацій;

- організовує забезпечення транспортних засобів, що залучаються до виконання завдань з цивільного захисту, пально-мастильними матеріалами;

- забезпечує відповідно до компетенції здійснення заходів з підготовки єдиної транспортної системи України до сталого функціонування в особливий період;

- розробляє та здійснює заходи щодо забезпечення функціонування дорожнього господарства в умовах стихійного лиха, у разі виникнення аварії, катастрофи, іншої надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру, під час ліквідації їх наслідків.

Служба захисту сільськогосподарських тварин і рослин:

- проводить моніторинг стану забруднення радіоактивними та небезпечними хімічними речовинами, біологічними засобами сільськогосподарських угідь, продукції рослинництва, поверхневих вод, призначених для сільськогосподарських потреб;

- проводить спеціальну розвідку в місцях виникнення (загрози виникнення) надзвичайних ситуацій, шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

- проводить роботи з ліквідації епізоотій та епіфітотій, здійснює епізоотичний, фітосанітарний і токсикологічний контроль під час проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- здійснює відповідно до компетенції контроль за безпечністю харчових продуктів і кормів під час виникнення надзвичайних ситуацій, бере участь у здійсненні заходів щодо забезпечення безпечності харчових продуктів та сировини для їх виготовлення рослинного та тваринного походження;

- бере участь у здійсненні заходів щодо спеціальної обробки територій, приміщень, сільськогосподарських тварин і рослин, продукції тваринництва та рослинництва;

- бере участь у підготовці сільськогосподарської та спеціальної техніки для роботи на зараженій місцевості, спеціальної обробки тварин і рослин, що заражені (уражені), знезараженні території, приміщень, де зберігається продукція тваринництва та рослинництва;

- здійснює агрохімічне обстеження, ветеринарну діагностику, лікування тварин, що заражені (уражені), знезаражує посіви, пасовища і продукцію тваринництва та рослинництва;

- здійснює ветеринарно-санітарні та фітосанітарні заходи;

- бере участь у здійсненні заходів щодо захисту джерел і систем водопостачання для тварин від впливу небезпечних факторів ураження;

- організовує заходи із знищення зерна, продовольства, харчової сировини, фуражу та інших матеріальних засобів, що не підлягають знезараженню;

- забезпечує створення резерву спеціального майна і засобів для захисту свійських тварин та сільськогосподарських рослин у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

- бере участь у сільськогосподарському виробництві на забруднених територіях, здійснює контроль за безпечністю такого виробництва;

- бере участь у зборі, утилізації або знищенні загиблих тварин і відходів тваринного походження.

Служба торгівлі та харчування:

- розробляє та здійснює заходи щодо захисту продовольства і промислових товарів першої необхідності під час виникнення надзвичайних ситуацій;

- організовує закладення продовольства до захисних споруд цивільного захисту та на пункти управління;

- забезпечує  продовольством і промисловими товарами першої необхідності особовий склад сил цивільного захисту під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

- забезпечує речовим майном пункти санітарної обробки людей;

- забезпечує створення запасів продуктів харчування та непродовольчих товарів, необхідних для життєзабезпечення постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

- визначає потребу в матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт і життєзабезпечення постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

Комунально-технічна служба:

- проводить спеціальну розвідку в місцях виникнення (загрози виникнення) надзвичайних ситуацій, шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

- визначає шкоду, заподіяну об’єктам комунальної сфери і нерухомому майну громадян внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, потребу в матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів;

- здійснює розчищення шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

- організовує та здійснює організаційно-технічні заходи щодо підвищення стійкості комунально-енергетичних мереж, проводить невідкладні аварійно-відновлювальні роботи на них та їх спорудах;

- здійснює посипання спеціальними сумішами вулиць і доріг населених пунктів, а також очищення зливової каналізації та дренажних систем населених пунктів, зливостоків, систем поверхневого водовідведення та зливоприймальних колодязів;

- організовує підвезення (подачу) питної та технічної води у зони, де здійснюються заходи щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;

- веде облік спеціальної техніки, що може бути залучена для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт на об’єктах комунальної сфери, залучають її до проведення таких робіт

3. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ТА СИЛИ

1. Чисельність та організаційна структура служби повинна забезпечувати повне та своєчасне виконання покладених на службу завдань.

2. Організаційна структура служби розробляється начальником служби, погоджується з керівниками відповідних органів управління та сил, організаційно об'єднаних у службу, сектором цивільного захисту та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Межівської селищної ради та затверджується селищним головою – керівником ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру.

3. Чисельність служби визначається начальником служби в залежності від конкретної техногенної та природної обстановки, можливих надзвичайних ситуацій, поставлених завдань щодо ліквідації їх негативних наслідків в умовах мирного часу та особливого періоду, а також наявності та стану виробничої бази. 

4. У складі служби передбачаються посади начальника служби, заступника начальника служби - начальника штабу, заступника начальника служби, посади інших фахівців за напрямками їх діяльності.

5. Розподіл обов'язків між керівниками та іншими фахівцями служби здійснюється шляхом розробки функціональних обов'язків для кожної посадової особи.

6. Загальне керівництво службою здійснює селищний голова – керівник ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, уповноважений керівник з ліквідації надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру, безпосереднє - начальник служби.

7. Начальником служби призначається керівник органу управління, на базі якого служба створюється. 

8. Начальник служби здійснює керівництво  службою безпосередньо та через штаб служби.

9. Штаб служби є основним органом управління начальника служби та утворюється з числа посадових осібі відповідальних працівників відповідних органів управління та сил, організаційно об'єднаних у службу, без звільнення їх від виконання своїх функціональних обов'язків за штатною посадою. 

10. Начальник штабу служби призначається начальником служби із числа своїх заступників.

11. Начальник служби утворює штаб і формує служби, які складаються з відділів, відділень, груп. Організаційну структуру та чисельність працівників штабу служби затверджує начальник служби за поданням начальника штабу служби.

12. Служба має право:

- одержувати безкоштовно від органів управління, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності і підпорядкування, інформацію, яка необхідна для виконання покладених на службу завдань;

- одержувати від служб нижчого рівня інформацію про хід підготовки до виконання завдань та надавати їм необхідну допомогу;

- надавати пропозиції щодо забезпечення заходів, пов'язаних з ліквідацією надзвичайних ситуацій, залученням органів управління та сил служби.

13. Начальник служби у межах своєї компетенції та повноважень має право:

- приймати рішення, видавати накази, розпорядження та вказівки  з питань виконання завдань і функціонування служби;

- впроваджувати в установленому порядку План дій органів управління та сил служби; 

- здійснювати контроль за діяльністю органів управління, сил і формувань служби;

- проводити тренування з підготовки служби до дій за призначенням;

- здійснювати інші повноваження.

14. Основними силами служби є: 

- органи управління та сили, організаційно об'єднані у службу;

- формування служби (спеціалізовані – в умовах мирного часу, невоєнізовані – в умовах особливого періоду).

15. Основними засобами служби є:

- спеціальне обладнання та інша техніка, що використовуються службою та не підлягають поставкам до Збройних Сил України згідно  з мобілізаційними планами;

- табельна техніка та майно, відповідно до номенклатури органу виконавчої влади, уповноваженого у справах цивільного захисту (індивідуальні засоби захисту, радіометрична та дозиметрична апаратура, засоби та прилади хімічної розвідки, засоби зв'язку та оповіщення, інженерне, медичне та інше майно тощо). 

16. Облік укомплектованості формувань особовим складом, табельною технікою та майном покладається на працівника, відповідального у справах цивільного захисту.

17. Застосування формувань служби за призначенням і залучення до виконання завдань служби додаткових сил і засобів інших підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності та підпорядкування (що не входять до складу служби), здійснюється за рішенням селищного голови – керівника ланки Межівської територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру.

4. ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ

1. Основою управління службою є План дій органів управління та сил служби, рішення начальника служби, селищного голови, а також розпорядчі акти органу управління вищого рівня, уповноваженого у справах цивільного захисту. 

2. Управління силами та засобами служби забезпечується:

- своєчасним здійсненням заходів, які сприяють  підвищенню стійкості роботи підприємств, установ та організацій, організаційно об'єднаних у службу, в умовах мирного часу та особливого періоду;

- приведенням у визначені терміни сил і засобів служби в готовність до дій за призначенням;

- своєчасним доведенням до служб нижчого рівня завдань щодо їх застосування в умовах оперативної обстановки, керівництво та контроль за виконанням поставлених завдань, надання всебічної допомоги;

- чіткою взаємодією відповідних органів управління та сил, організаційно об'єднаних у службу, під часспільного виконання завдань;

- своєчасним маневруванням силами та засобами служби;

- завчасним створенням пунктів управління і підготовкою дублерів;

- обміном представниками зі взаємодіючими службами,  іншими органами управління;

- чіткою організацією збору інформації про оперативну обстановку, своєчасним її опрацюванням і обміном даними;

- правильною оцінкою обстановки та передбаченням можливостей її змін, обґрунтованістю прийнятих рішень;

- комплексним використанням основних і дублюючих засобів управління та зв'язку; 

- застосуванням формалізованих документів і кодованого зв'язку.

3.  Готовність до дій за призначенням ґрунтується на:

- організації ведення обліку споруд, майна та інших засобів, що є в розпорядженні служби;

- розробці функціональних обов'язків посадовим особам штабу служби;

- веденні обліку та доповідях начальнику служби пропозицій з підбору і розстановки керівних кадрів служби; 

- своєчасному поданні встановленої звітності органам управління вищого рівня.

4.  Для забезпечення планомірної діяльності та підтримання служби у постійній готовності до виконання завдань за призначенням у службі розробляються:

- Положення про службу;

- План дій органів управління та сил служби;

- інші документи, необхідні для забезпечення діяльності служби.

5.  План дій органів управління та сил служби погоджується головою Межівської комісії з питань ТЕБ та НС, затверджується начальником служби.

6. План коригується один раз на півроку з відміткою у листі коригування та вводиться в дію рішенням начальника служби при загрозі або виникненні надзвичайних ситуацій. 

7. Органи управління та сили, організаційно об'єднані у службу,  перебувають у готовності до виконання завдань, передбачених Планом дій та виконують завдання за  призначенням у разі введення його в дію.

5. ПІДГОТОВКА КАДРІВ І НАВЧАННЯ

1. Підготовка служби організовується та здійснюється на основі  Плану основних заходів підготовки цивільного захисту України на рік, розпорядчих та організаційно-методичних актів ДСНС України, селищним головою – керівником ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру.

2. Підготовка керівного складу служби здійснюється на курсах навчально – методичного Центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Дніпропетровської області, спеціалістів на курсах з підвищення кваліфікації цивільного захисту м. Дніпропетровська, за планами начальника цивільного захисту України, начальника цивільного захисту області.

3. Навчання особового складу формувань служби здійснюється на основі організаційно-методичних вказівок селищного голови та за програмою підготовки формувань, затвердженою керівником ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської  територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру.

4. Основними формами підготовки служби є штабні тренування.

6. МАТЕРІАЛЬНО – ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

1. Комплектування формувань служби особовим складом, забезпечення технікою, табельним майном,приладами,  матеріальними ресурсами та засобами індивідуального захисту  здійснюється установами і організаціями, на базі яких ці формування створено.

2. Забезпечення служби автомобілями і спеціальним транспортом здійснюється за рахунок власного транспорту підприємств, установ і організацій, а також за рахунок  транспорту підприємств, наданого у тимчасове підпорядкування  за розпорядженням селищного голови – керівника ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми  Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру

3. Матеріально-технічне забезпечення служби  при проведенні рятувальних та інших невідкладних робіт в умовах мирного часу та особливого періоду здійснюється в обсягах і у терміни, передбачені  Планом дій органів управління та сил служби.

7. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

1. Фінансування заходів служби  здійснюється за рахунок коштів на загальновиробничі, адміністративно-управлінські і експлуатаційні витрати та за рахунок витрат з обігу госпрозрахункових підприємств, установ і організацій, організаційно об'єднаних у службу. 

2. Витрати, пов'язані з утриманням формувань служби, які залучаються до ліквідації негативних наслідків надзвичайних ситуацій у разі їх загрози або виникнення в умовах мирного часу (виплата середньої заробітної плати, безоплатне харчування, транспортне забезпечення, тощо) несуть: підприємства, установи та організації, які виділяють формування; підприємства, установи та організації в інтересах яких ведуться роботи та центральні, місцеві органи виконавчої влади і виконавчі органи місцевого самоврядування, за рахунок резервних фондів відповідних бюджетів. 

3. Під час ліквідації надзвичайних ситуацій місцевого та регіонального рівнів залучаються кошти підприємств, установ та організацій, на території яких вони виникли, та додатково регіональні, місцеві спеціальні фінансові та матеріальні резерви. 

8. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ТА ЗВ’ЯЗКУ

1. Для керівництва службою в умовах мирного часу та особливого періоду використовуються складові системи управління виконавчого комітету Межівської селищної ради.

2. Управління силами служби  здійснюється з основного пункту управління з використанням телефонних,  мобільних засобів зв'язку та  радіостанцій, а також за допомогою нарочних.

3. Зв'язок організовується згідно зі схемою організації оповіщення служби, яка розробляється службою та є складовою частиною Плану дій  органів управління та сил служби.

9. ПЕРЕВІРКА ДІЯЛЬНОСТІ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ

1. Перевірка готовності служби до вирішення завдань за призначенням здійснюється начальником цивільного захисту області, його  заступниками згідно повноважень, селищним головою – керівником ланки Межівської селищної територіальної громади Дніпропетровської територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру та його заступниками згідно з повноваженнями, або іншими особами за їх дорученням. 

2. Конкретні строки, порядок проведення та організація забезпечення перевірки визначає безпосередньо посадова особа, за планом якої ці заходи проводяться. 

 

Т.в.о. селищного голови                                                       О.П. УГНІВЕНКО

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux