Україна
місцеве самоврядування
Межівська селищна рада
Синельниківський район Дніпропетровська область
Рішення сесій
від 06 березня 2018р. № 265-05/7
Про затвердження Положення про комітет з управління впровадженням Стратегії розвитку Межівської селищної територіальної громади на 2018-2027 роки
Опубліковано 06 березня 2018

МЕЖІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

П’ЯТА СЕСІЯ



Р І Ш Е Н Н Я


Про затвердження Положення про комітет з управління впровадженням

Стратегії розвитку Межівської селищної територіальної громади

на 2018-2027 роки


З метою забезпечення реалізації та постійної підтримки актуальності Стратегії розвитку Межівської селищної територіальної громади та здійснення моніторингу якості виконання її завдань, керуючись п. 22 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законами України «Про засади державної регіональної політики», «Про стимулювання розвитку регіонів», Указом Президента України від 12 січня 2015 року № 5/2015 «Про стратегію сталого розвитку «Україна-2020», постановою Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 385 «Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року», відповідно до рішення Дніпропетровської обласної ради від 26 вересня 2014 року № 561-27/VІ «Про затвердження Стратегії розвитку Дніпропетровської області на період до 2020 року», враховуючи висновки постійної комісії з питань фінансів та планування соціально-економічного розвитку, селищна рада


В И Р І Ш И Л А:


1. Створити комітет з управління впровадженням Стратегії розвитку Межівської селищної територіальної громади на 2018-2027 роки (додаток 1).

2. Затвердити Положення про комітет з управління впровадженням Стратегії розвитку Межівської селищної територіальної громади на 2018-2027 роки (додаток 2).

3. Затвердити Положення про моніторинг впровадження Стратегії розвитку Межівської селищної територіальної громади на 2018 - 2027 роки (додаток 3).

4. Покласти на комітет з управління впровадженням Стратегії розвитку Межівської селищної територіальної громади на 2018 - 2027 роки координацію роботи по виконанню завдань Стратегії та забезпеченню актуальності його стратегічних і оперативних цілей.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань фінансів та планування соціально-економічного розвитку.



Селищний голова підпис В.М. ЗРАЖЕВСЬКИЙ


смт. Межова

06 березня 2018 року

№ 265 - 05/VII


Додаток 1

до рішення селищної ради

від 06.03.2018 № 265 - 05/VІІ


Склад

комітету з управління впровадженням Стратегії розвитку Межівської селищної територіальної громади на 2018-2027 роки



ЗРАЖЕВСЬКИЙВолодимир Миколайович


селищний голова,голова комітету
УГНІВЕНКООлександр Павлович
заступник селищного голови з питань регіонального розвитку,заступник голови комітету

ОБЕРЕМОКВікторія Вікторівна
спеціаліст ІІ категорії відділу економіки, планування та інвестиційної діяльності виконавчого комітету Межівської селищної ради, відповідальний секретар
МАМОНОВІгор Леонідович
експерт з регіонального розвитку Дніпропетровського центру розвитку місцевого самоврядування, відповідальний координатор (за згодою)
ВАСИЛЕНКОЛюбов Олексіївна
керуючий справами виконавчого комітету Межівської селищної ради, відповідальний координатор


Члени комітету:


АЛЄКСЄЄВАРуслана Олегівна
спеціаліст І категорії, т.в.о. начальника відділу економіки, планування та інвестиційної діяльності виконавчого комітету Межівської селищної ради
ТРОЯНОВСЬКАВалентина Юріївна


начальник юридичного відділу – головний юрисконсульт виконавчого комітету Межівської селищної ради
ДОВЖЕНКОТетяна Михайлівна
начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та державної реєстрації Межівської районної державної адміністрації (за згодою)
ІВАНИСЕНКОЛариса Іванівна
директор комунальної установи «Центр з обслуговування закладів освіти» Межівської селищної ради»
ТЮТЧЕНКОВіталій Миколайович


голова постійної комісії селищної ради з питань фінансів та планування економічного розвитку
БУТСвітлана Володимирівна
директор селищного комунального закладу «Межівський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»
САЧУРАСвітлана Михайлівна


голова Межівського районного об’єднання громадян «Спілка підприємців» (за згодою)
КУЖІЛЬНИЙВіктор Іванович


в.о. старости Веселівського старостинського округу
ГОРЯЧКОНаталія Сергіївна


в.о. старости Демуринського старостинського округу
ЯРЕМЕНКОАнатолій Володимирович


в.о. старости Іванівського старостинського округу
АЛЄКСЄЄВАОлена Миколаївна


в.о. старости Новогригорівського старостинського округу
КОРХНадія Юріївна


в.о. старости Преображенського старостинського округу
ТИМОШЕНКОІрина Василівна
в.о. старости Райпільського старостинського округу

Секретар ради Л.В. МАКСІМКІНА



Додаток 2

до рішення селищної ради

від 06.03.2018 № 265 - 05/VІІ

Положення

про Комітет з управління впровадженням

Стратегії розвитку Межівської селищної територіальної громади

на 2018 - 2027 роки


1. Загальні положення


1.1. Комітет з управління впровадженням Стратегії розвитку Межівської селищної територіальної громади (надалі Комітет) є дорадчим органом селищної територіальної громади при селищному голові.

1.2. Комітет формується з представників органу місцевого самоврядування, старост, бізнесу та громадськості.


2. Мета діяльності

2.1. Метою діяльності Комітету є забезпечення реалізації та постійної підтримки актуальності Стратегії розвитку селищної територіальної громади, затвердженої рішенням селищної ради, (надалі - Стратегія розвитку), та моніторинг якості виконання завдань, визначених Стратегією розвитку.



3. Основні завдання Комітету,

3.1. Стимулювання реалізації та моніторинг виконання Стратегії розвитку в цілому та окремих її цілей і завдань з відстеженням виконання кожного завдання відповідної оперативної та стратегічної цілі.

3.2. Оцінка ступеня досягнення бачення, стратегічних та оперативних цілей Стратегії розвитку, якості виконання цілей і завдань та дотримання терміну їх виконання.

3.3. Надання інформації і рекомендацій відповідальним виконавцям за виконання заходів Стратегії розвитку для прийняття рішень про розподіл ресурсів для досягнення цілей і завдань плану чи їх коригування.

3.4. Висвітлення процесу реалізації Стратегії розвитку у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті селищної ради.

3.5. Збір та обговорення пропозицій з коригування та оновлення Стратегії розвитку за стратегічними та оперативними цілями, завданнями.

3.6. Підготовка аналітичних звітів і щорічне звітування перед Межівською селищною радою щодо стану виконання Стратегії розвитку.

3.7. Проведення зустрічей з громадськістю (один раз на рік) з метою звітування і обговорення досягнутих результатів та ініціювання (у разі необхідності) внесення змін до Стратегії розвитку (через засоби масової інформації, круглі столи, конференції, тощо).



4. Основні права та повноваження Комітету

4.1. Одержувати у встановленому законодавством порядку від суб’єктів всіх форм власності, державних органів інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

4.2. Утворювати, в разі потреби, тимчасові експертні та робочі групи, залучати до участі в їх роботі представників селищної ради, підприємців та громадських організацій.

4.3. Вимагати від основних виконавців (зазначених у проектних листках) оперативних цілей і завдань формувати піврічні та річні аналітичні звіти про моніторинг виконання оперативних цілей і завдань Стратегії розвитку.

4.4. Ініціювати внесення змін до Стратегії розвитку шляхом винесення пропозицій для розгляду на сесії селищної ради (у відповідності до Регламенту).



5. Організаційна структура і регламент роботи Комітету

5.1. Керівництво роботою Комітету здійснює його голова (призначається рішенням селищної ради). У разі відсутності голови керівництво здійснюють його заступники. На голову Комітету покладається відповідальність за контроль над процесом реалізації і моніторингом виконання Стратегії розвитку.

5.2. Організаційне забезпечення роботи Комітету покладається на начальника відділу економіки, планування та інвестиційної діяльності. Оформлення протоколів засідань покладається на відповідального секретаря, який призначається розпорядженням селищного голови, або іншим розпорядчим документом.

5.3. Відповідальність за реалізацію і моніторинг виконання основних напрямків Стратегії розвитку, а також підготовку піврічних і річних аналітичних звітів (за відповідним напрямком) покладається на керівників структурних підрозділів виконавчого комітету селищної ради та відповідальних координаторів, які обираються з числа членів Комітету.

5.4. Основною формою роботи Комітету є відкриті засідання, які проводяться не рідше, ніж один раз у квартал.

5.5. Засідання Комітету є правочинним, якщо на ньому присутні більше половини від загального складу Комітету.

5.6. Рішення Комітету приймаються відкритим голосуванням простою більшістю голосів присутніх його членів та оформляються протоколом, який підписують голова (у разі його відсутності – заступник) і відповідальний секретар Комітету.

5.7. Рішення Комітету, прийняті в межах його повноважень і відповідним чином оформлені, носять рекомендаційний характер, є обов'язковими для розгляду селищною радою, її виконавчими органами і враховуються в їх діяльності.



Секретар ради Л.В. МАКСІМКІНА



Додаток 3

до рішення селищної ради

від 06.03.2018 № 265 - 05/VІІ


Положення

про моніторинг впровадження Стратегії розвитку Межівської селищної територіальної громади на 2018-2027 роки


Цілі моніторингу

Основною метою моніторингу є забезпечення реалізації та постійної підтримки актуальності Стратегії розвитку Межівської селищної територіальної громади на 2018-2028 роки , затвердженої рішенням селищної ради (надалі – Стратегії розвитку).

У ході моніторингу виконання Стратегії розвитку вирішуються наступні завдання:

· Стимулювання реалізації Стратегії в цілому та в окремих цілях і завданнях;

· оцінка ступеню досягнення бачення, стратегічних та оперативних цілей Стратегії розвитку, надання інформації для прийняття рішень про розподіл ресурсів на досягнення цілей чи про їх коригування;

· оцінка ступеню реалізації цілей, надання інформації для уточнення і коригування цілей.


Концепція моніторингу

Моніторинг Стратегії розвитку включає два рівні:

1. Моніторинг зовнішнього середовища розвитку громади. Базується на аналізі основних індикаторів, що характеризують ситуацію в державі в цілому та в регіоні, які є стратегічно важливими для економічного розвитку Межівської селищної територіальної громади. Підсумки підводяться один раз на рік та доводяться як частина зведеного аналітичного моніторингового звіту.

2. Моніторинг процесу реалізації Стратегії розвитку. Розподіляється на: а) моніторинг досягнення бачення; б) моніторинг просування за стратегічними напрямками; в) моніторинг досягнення стратегічних цілей; г) моніторинг досягнення оперативних цілей; д) активність відповідальних координаторів та виконавських груп. Базується на аналізі досягнення запланованих результатів, розгляді визначеного переліку показників (індикаторів). Підсумки моніторингу підводяться два рази на рік у вигляді піврічних оглядів реалізації, результати якого розміщуються в засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Межівської селищної ради.


Форми здійснення моніторингу

Піврічні звіти відповідальних координаторів і спеціаліста соціально-економічного розвитку та залучення інвестицій (окремо по відповідному напрямку) розробляються на базі аналізу отриманої інформації і містять аналітичну узагальнену інформацію про просування реалізації Стратегії розвитку за всіма пріоритетними напрямками, стратегічними та оперативними цілями та містять:

а) виконані завдання, ступінь виконання кожної оперативної цілі, ступінь досягнення кожної стратегічної цілі;

б) невиконані завдання, причини та пропозиції щодо подальшого виконання;

в) дані за основними індикаторами, що відображають положення із стратегічних напрямків, надаються відповідальними координаторами за підсумками року;

г) рекомендації щодо усунення перешкод реалізації та пропозиції щодо коригування Стратегії розвитку;

д) оцінка потреб у бюджетному фінансуванні (з кожної стратегічної цілі визначається сума, яку слід включити до бюджету на стадії його формування – ІІ півріччя, чи на стадії його коригування – І півріччя).

Піврічні звіти надаються для опрацювання обов’язково в електронному та друкованому вигляді.

Результати піврічних звітів виносяться на обговорення Комітету з управління впровадженням Стратегії розвитку громади (надалі – Комітет).

Зведений аналітичний моніторинговий звіт.

Один раз на рік відповідальні координатори та начальник відділу економіки, планування та інвестиційної діяльності готують зведений аналітичний звіт, який вноситься на обговорення і затвердження Комітету та виноситься на розгляд селищної ради. Копії звіту надається селищному голові, секретарю селищної ради, керуючому справами, заступникам селищного голови, відповідальним координаторам.

У звіті міститься:

а) аналіз зовнішнього оточення (міститься у річному звіті);

б) аналіз виконання планів дій;

в) пропозиції щодо коригування основного тексту Стратегії розвитку на засідання сесії селищної ради;

г) рекомендації щодо актуалізації цілей та планів дій;

д) оцінки потреб у фінансуванні, в тому числі із селищного бюджету в поточному році та внесення пропозицій щодо видатків селищного бюджету наступного року.



Розподіл відповідальності

Моніторинг процесу реалізації проводиться Комітетом, спеціалістом соціально-економічного розвитку та залучення інвестицій, відповідальними координаторами та керівниками структурних підрозділів виконавчого комітету селищної ради.

Розподіл відповідальності між уповноваженими здійснюється на засадах найбільшої ефективності:

· піврічні звіти (відповідальні координатори та начальник відділу економіки, планування та інвестиційної діяльності);

· зведений аналітичний моніторинговий звіт (відповідальні координатори та начальник відділу економіки, планування та інвестиційної діяльності;

· організація чергових та позачергових засідань Комітету (начальник відділу економіки, планування та інвестиційної діяльності).

Відповідальні координатори особисто відповідають за своєчасне та відповідне вимогам, що їх поставлено у даному документі, надання піврічних звітів та іншої інформації, з метою якісного проведення моніторингу та сприяння реалізації Стратегії розвитку в цілому.

Відповідальність за контроль над моніторингом і процесом реалізації Стратегії розвитку покладається на голову Комітету.



Коригування та оновлення Стратегії розвитку

Пропозиції з коригування та оновлення Стратегії розвитку за стратегічними та оперативними цілями, завданням можуть вноситися:

· членами Комітету;

· відповідальними за виконання стратегічних та оперативних цілей, завдань;

· відповідальними координаторами;

· депутатами селищної ради;

· зацікавленими організаціями, установами, громадськими організаціями та мешканцями громади.

Пропозиції з коригування основного тексту Стратегії розвитку розглядаються і обговорюються на чергових та позачергових засіданнях Комітету і виносяться на розгляд селищної ради один раз на рік (при необхідності два рази на рік).


Секретар ради Л.В. МАКСІМКІНА

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux